Rosyjski wypracowanie o wakacjach

Pobierz

Dwudziestego lipca przyjechała do mnie ciocia, wujek i siostra - Paulina.. Są nieziemsko śliczne.. Nie wiem jak się za to zabrać i jak to napisac, zeby to ładnie brzmiało.. opis wakacji Gdzie bylam, z kim, jak spedziłam czas.. Długie formy wypowiedzi po rosyjsku.. Maja i Ania mają 16 lat.. Wzbiliśmy się w powietrze i mogliśmy oglądać coraz mniejszą ziemię.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Wakacje w domu nie są takie złe, ale trochę nudne.. Zapoznaj się z przykładami tłumaczeń 'wypracowanie' w zdaniach, posłuchaj wymowy i przejrzyj gramatykę.Wypracowania najnowsze ogłoszenia na OLX.pl.. 5,021 wizyt.. Są wesołymi dziewczynami.. Temat: Moje wakacje po rosyjsku, takie niby krótkie opowiadanie o tym co się robiło na wakacjach, najlepiej o tym, że się było nad morzem i się opalało takie pierdoły.. Maja ma długie blond włosy, niebieskie oczy i jasną karnację natomiast Ania na krótsze włosy piwne.Wypracowania po rosyjsku.. Wakacje upłynęły bardzo szybko.. Różnorodność.. Posiedzieli trochę, zjedli ze mną, z rodzicami i z bratem obiad, a później dowiedziałam się, że ciocia i reszta przyjechali po mnie, aby mnie zawieść do nich do tłuszcza.Jak mineły mi wakacje - opowiadanie..

Opowiadanie o wakacjach - język rosyjski.

Napiszcie 10 zdan o wakacjach, podczas których byliście przez 2 tygodnie nad morzem w Sopocie :) To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodaćWymarzone wakacje.. Musi się tam znajdować, to co robiłam, ile tam byłam, gdzie byłam, jaka była pogoda.Moje wakacje.. Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem.. List, e mail, pocztówka, ogłoszenie, zaproszenie, wpis na bloga lub post na forum po rosyjsku.Plik napisz wypracowanie o wakacjach po rosyjsku.zip na koncie użytkownika ldmcalley • Data dodania: 25 mar 2015Plik wypracowanie z rosyjskiego o wakacjach.zip na koncie użytkownika rublevskiye • Data dodania: 19 sty 2015Po pierwszej lekcji będziesz umiał się przywitać, przedstawić, powiedzieć, że jesteś Polakiem, skąd pochodzisz, jak również nauczysz się, jak powiedzieć gdzie mieszkasz i spytać o to samo współrozmówcę.. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.. Mieszkaliśmy w domu wypoczynkowym.. opis; .. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać .. Kiedy była słoneczna pogoda opalałam się, kąpałam w morzu i zajmowałam się windsurfingiem.. Poznasz też większość liter rosyjskiego alfabetu.Tłumaczenie słowa 'wypracowanie' i wiele innych tłumaczeń na rosyjski - darmowy słownik polsko-rosyjski..

Czasem jeździliśmy na wycieczki na rowerach.Opowiadanie o wakacjach po rosyjsku.

zadanie dodane 22 września 2013 w Język rosyjski przez użytkownika niezalogowany .. polski wypracowanie matematyka angielski historia biologia rozprawka chemia fizyka opis .Moje wakacje po rosyjsku .. W lipcu wypoczywałam razem z rodzicami nad morzem.. W tym roku wakacje letnie spędziłam bardzo przyjemnie.. 1 ocena Najlepsza odp: 100 .Zadanie: wypracowanie w j rosyjskim pt moje wakacje Rozwiązanie: , W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Nie wiem o co chodzi za bardzo z tym, żeby te zdania były po rosyjsku ale napisane po polsku:) ale myślę, że pewnie chodzi o to jak to się czyta.. Razem z Przyjaciółką byłam w Hiszpanii.. Krótkie formy wypowiedzi po rosyjsku.. Formy wypowiedzi po rosyjsku.. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.. z o.o. środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu przesyłania mi informacji handlowych oraz prowadzenia marketingu (np. newsletter, wiadomości SMS) przez Grupę OLX sp.. z o.o., podmioty powiązane i partnerów biznesowych.. Byłem w hotelu nad morzem w lipcu z rodziną.. 0 głosów..